Liu Jo to szyk w modzie. Włoska marka odzieżowa cechuje się ogromną wszechstronnością, dzięki której odzież z metką Liu Jo noszą mieszkańcy blisko pięćdziesięciu już krajów. W tym również w Polsce. Współpraca franczyzowa z marką Liu Jo jest jak najbardziej możliwa. Klienci tylko czekają aż powstanie nowy butik z odzieżą tej marki. Wystarczy więc skontaktować się z agencją reprezentującą Liu Jo – agencją GPoland i przygotować się do otwarcia franczyzy.
Czym jest franczyza? To system sprzedaży między innymi towarów. Biznes ten opiera się na nieustannej i ścisłej współpracy między dwoma partnerami: franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Franczyza powstaje na podstawie zawartej umowy franczyzowej, w której określa się wszelkie prawa, a także obowiązki każdej ze stron.
W umowie określone zostają także obowiązki opłat, między innymi regularnej opłaty licencyjnej, franczyzowej, w zamian za uiszczenie której, franczyzobiorca otrzyma szereg korzyści ze strony franczyzodawcy. Jakie to korzyści. Najważniejszą korzyścią jest możliwość działania pod szyldem znanej i lubianej marki. Franczyzobiorca może też wykorzystywać jej logo i korzystać z opracowanych wcześniej materiałów reklamowych i marketingowych.
Poza tymi oczywistymi korzyściami, franczyzobiorca w ramach franczyzy otrzymuje również sprawdzone “know how” franczyzodawcy, który służy mu swoimi efektywnymi poradami związanymi z prowadzeniem działalności, z handlem, a także z doborem odpowiedniego personelu i jego szkoleniem.
Dzięki takiemu wsparciu nowy przedsiębiorca jest w stanie osiągnąć sukces. Wykorzystanie wiedzy i doświadczenia franczyzodawcy pozwala na uniknięcie błędnych decyzji i ryzyk, które mogłyby negatywnie wpłynąć na rozwój i prowadzenie działalności. Zawsze łatwiej i rozsądniej jest uczyć się na cudzych błędach dążąc do ściśle określonego i osiągniętego już przy użyciu tych samych sposobów – celu. Franczyza znacznie ułatwia prowadzenie biznesu tak, aby czerpać z niego korzyści i zyski.
Najnowsze komentarze